♥ hunnybunnybaby ♥
Berbuka Puasa :P

Monday, August 1, 2011 @ 8:54 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum...ishh miss lemon nie menu berbuka puasa  pn nk gtau org..hahaha...ala biasa la  an nie nme nye bosan tahap gaban dh...org suh stdy xnk tp nk update blog nk je..mmg ketara la tahap penyegan anak dara sorg nie...huhuhu...actually nk ckp rindu gila ngn masakan mama at rumah...kalau first day buka puasa nie confirm2 makanan kegemaran terhidang dpn mata...tp hari ini hanya berbuka dgn nasi ayam dan cendol...xpela at least de gak makanan utk berbuka..hari ini first day puasa aku hanya berbuka ngn cik kathlyn, encik mustafa and encik amir reza...btw miss gila ngn budak2 uitm segamat...rindu nk bukak puasa sama2 dgn cik wunny,cik epa,cik ieja,cik ateyn n cik aida...rndu nk riuh2 bukak puasa n sahur sama2...,wuuaaaaa!!! rindu korg doe! :'( xpela skang pn best gak sbb de cik kecik a.k.a cik kathlyn dan esok buka puasa ngn dia!!hahaha....confirm2 la org confius spe la si dia 2 an...dia 2 adalah adik aku a.k.a junior aku yg hensem lg kacak iaitu encik nurhanies farissa a.k.a pesal...so kteorg nk bukak puasa sama2...so sok la aku merapu2 lg sal apa yg aku,dia dan kamu berbuka puasa okeyh..SELAMAT BERPUASA :)

Labels:



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!