♥ hunnybunnybaby ♥
Selamat Pengantin Baru my sweetheart Mimi Rohaida

Wednesday, September 14, 2011 @ 1:27 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum...SELAMAT PENGANTIN BARU MIMI AND FIZIE!! yeay selamat sudah mimi menjadi seorang isteri yg sah kpd pengarang jantungnya fizie. Congrats sayang!! buat siapa2 yg xtau siapa mimi nie,2 ada gambar dia dkt blog aku nie :) She one of my sweetheart dkt UMT nie. wuarghhh rasa sunggoh tak percaya yg mimi dh jd bini org. ramai lak aku tgk kwn2 aku yg dh bertunang dan bakal nikah. btw Congrats la dan semoga berkekalan sehingga ke anak cucu. cepat2 aku nak anak sedara nie. xsabar nk main ngn anak sedara. huhuhuhu. okeyh lah nie gambar2 akad nikah mimi dan fizie yg aku curik dr fb kwn fizie. sorry :) nanti gambar kenduri tp tak tau bila kenduri :p




Labels:



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!