♥ hunnybunnybaby ♥
wordless sunday???

Sunday, September 25, 2011 @ 3:51 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.. Boleh tak hari Ahad aku nak buat wordless sunday even org hanya buat benda alah nie time hari rabu. Tak salah kan3? Tak berdosa kan? Sbb aku tak tau aku nak bebel apa. Just gambar2 nie aku ambil time keluar hang dgn junior2 aku dan pergi tgk dieorg lawan rugby. Had totally fun at there sbb dieorg kepala pon sama biul dan cameraholic as usual. Dan aku dpt rasakan benda dh tak jadi wordless sbb aku dh merepek lebih :p Btw enjoy the pictures :)

Kompleks sukan Gong Badak

3bunga


mcd












Labels:



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!