♥ hunnybunnybaby ♥
Bola?bukak aib org?

Saturday, January 7, 2012 @ 9:14 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.. *sambil sapu2 habuk dkt snie dan mata dkt tv tgk bola kelantan lwn N9 :D

Nak cerita pasal apa ek? urmmm rasa mcm tak ada cerita baru pon nak bebel dkt sini tapi rasa mcm nak update something. Otak dh tepu sbb byk sgt fikirkan assgment,lab2 report yg berlambak2,test dan field trip. Niat dkt hati nie dtg kafe nk buat semua kerja yg terbengkalai sblom g field trip dkt Tasik Kenyir minggu dpn,tapi ttb lak dieorg bukak bola,terbantut terus niat aku yg suci lg murni nie *koya la mung :p So mata aku terus menatap screen at dpn mata aku dan jari aku terus dgn lincahnya menaip2 segala apa yg terlintas dlm kepala aku nie. Nak story sal kes sorg 2pn aku dh mlas,tp just nk tegur jela,tak payah la korg nk terus2 hentam dia segala bgai. Mmg la dia salah sbb kes gambar 2,tapi tak yah la korg nk hentam dia terus dkt BMU 2. *not talking bout she but bout student UMT :)  I know him well,he really a great friend and senior to me, so stop judge him. You don't know him well. Biarlah itu antara dia dgn Allah,nk tegur boleh,tegur scara private not scara public mcm korg buat 2. Mmg la apa yg dia buat salah,tapi korg bukak aib org 2 sbnrnya lagi salah. Mcm kes Amalina 2pn,sama je mcm kes bdk 2. Stop judging people that you don't know. Seronok sgt ker korg dpt bukak aib dia dgn post dkt blog 2 smua? Seronok sebarkan gambar 2 dkt 1dunia? Aku tak pnh kisah siapa kwn aku. Salah tetap salah dan aku sentiasa berdoa semoga kwn2 aku yg belok kiri,kanan 2 semua berubah dan bkn bermaksud aku sokong benda nie. Yg haram tetap haram tapi cara korg buat nie salah :)

So,renung2 lah diri korg balik dlm2. Korg dh cukup sempurna ker nk bukak aib org? Igt,Paku dulang,paku serpih,mengata org,korg yg lbh. What goes around comes around sygs :)

motif gmba? xd motif :p

Labels:



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!