♥ hunnybunnybaby ♥
Makan free tiap hari weeee~

Wednesday, September 19, 2012 @ 3:06 PM | 0 Comment [s]


Haiiii awek dan pakwe sekalian, maaf kerana dah berkurun aku biarkan blog aku ni bersawang dengan pelbagai sawang yang ada. Oh well, last year student kan, busy uu mak aihh kalah perdana menteri *okey, tu tipu* Biasa la, kemalasan aku ni bukan sikit-sikit, ni pun sebab kebosanan menunggu giliran nak present.

Berhenti bebel sebentar, aku lupa nak wish Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin  walaupun dah terlambat sangat dah aku wish ni kan. Tapi ada aku kisah, aku nak wish jugak! :D Sepanjang raya tu kekurangan gambar lah sebab aku tak sempat, rajin sangat tolong dekat dapur ahaks *sila lempang* Tapi yang ada hanya lah gambar masa open house bila dah balik UMT. Rumah Yati, Azie, Pesal, Husna, Suha dan Nur dan a lot of thanks sebab bagi kitaorang makan free weeee~ Jadi sila lah menjamu selera dengan gambar-gambar yang disediakan. Kang makin panjang lak entry ni dengan bebelan aku. byeeee

kami bergembira

hiraukan muka saya XD 
adel mengila dkt Jakel

IJ 306 dan IJ 307 
kami semua :)

weeee~





Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!