♥ hunnybunnybaby ♥
Cinta itu sial.

Monday, December 17, 2012 @ 8:49 PM | 0 Comment [s]

Cinta itu sial, cinta itu jilaka, cinta itu menyusahkan hidup. Cinta buat aku sakit, cinta buat aku jatuh macam nangka busuk. Cinta tu babi kau tau tak,  babi sangat. Aku ingat aku ni kuat lah konon nak lupakan dia, sekali, nah hamek lu, padan muka aku. Aku dekat sini macam entah hape kecewa, dia bergembira macam lahanat. Berseronok, bergembira dengan perempuan baru, aku? macam orang gila cuba untuk bangun balik dari hidup tu. Sedih sangat wei, rabak sangat dah jiwa aku ni. Rasa macam biarlah aku mati jea, tu perasaan aku sekarang. Bila saat aku jatuh ni aku hargai sangat bila mama, abah, Do, Basyah, Eja tetap ada belakang aku untuk buat aku bangun balik. Post kali ni takda la aku mana sedih tu, aduhh Allah je tau. Bukan sikit aku sayang, bukan sekejap aku tunggu. Ni pun dah tunggu masa je air mata berderai dari empangan ni. Baik aku berhenti menulis. Dan kepada si K, aku bukan jenis orang yang mendoakan kebahagiaan dan aku bukan jenis mendoakan hubungan kau dengan dia jahanam. Roda tu bulat dan sentiasa berputar, sekarang kau dekat atas,1 masa nanti bila-bila kau boleh jatuh.


Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!