♥ hunnybunnybaby ♥
Shout Birthday utk awek Kelantan.

Wednesday, May 22, 2013 @ 12:26 AM | 0 Comment [s]



      Assalamualaikum. Nampak awek kat atas tu? Entri kali ni khas buat dia yg selalu ada masa gua susah, masa gua ting tong, masa gua nangis, masa gua duit tgh berkepul-kepul, boleh kata sepanjang 3 tahun gua kat umt tu ada jela dia walaupun dia degree dan gua diploma. Shout birthday untuk kau sebenarnya ni. Happy 22nd Birthday Wan Azewanis, 22 May 2013. Gua gembira dapat member macam kau, yg tak pernah kenal erti susah dan respek sebab kau seorang pecinta yg setia! Semoga hari-hari yg akan datang nanti sentiasa disinari dengan keindahan dan kebahagiaan. Gua sayang lu ♥

Labels:



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!