♥ hunnybunnybaby ♥
Happy Birthday Nur Syazwani Mohd Rabi.

Monday, July 1, 2013 @ 8:28 PM | 0 Comment [s]

Hey ho! Assalamualaikum. 30/6/2002 seorang bayi dilahirkan di Hospital Besar Alor Star, Alor Star, Kedah. Bayi keempat dan bongsu buat Mohd Rabi dan Bebe Zainab. Dah 11 tahun umur dia sekarang. Adik yang paling mengada-ngada, manja sampai kekadang tu rasa nak sepak-sepak. Haha. Tapi dalam masa yang sama dia lah peneman gua saat gua takda kawan dekat rumah, tempat gua gosip walaupun umur dia baru 11 tahun, punching bag gua ^__^v , mangsa kekejaman untuk gua test level mana power cara make up gua, peneman tengok Running Man tetengah malam buta walaupun kekadang semak dengan fanatik k-pop dia tu. Nur Syazwani Bt Mohd Rabi, satu-satunya adik perempuan gua ada, walaupun banyak gaduh dengan dia tapi bila jauh gua paling rindu dia. Malam-malam dia jugalah mangsa dengar gua lalak sebelum tidur. Dia mungkin mengada-ngada, manja buat orang menyampah dengan sikap dia, penghisap ibu jari tegar yang gua tak tau sampai bila dia nak hisap jari -.- Gua sayang dia yang amat. Selamat Hari Jadi Wani, Along takda lagi tahun ni nak celeb birthday hang, tahun depan In Sha Allah along ada. Bawak-bawaklah jadi dewasa sikit walaupun hang 11tahun, bawak-bawaklah sedar diri berhenti hisap jari yang sampai takda rupa jari dah tu. Sayang hang :')





Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!