♥ hunnybunnybaby ♥
Nurul Hafiza sudah tua!

Saturday, July 6, 2013 @ 12:56 AM | 0 Comment [s]




Assalamualaikum. Hey ho! Hari ni shout birthday lagi woi! Haha. Maaf ye. Nampak awek cun tu? Buat sahabat yang dah lama amat gua tak jumpa, yang dah lama amat gua tak kacau, yang dah lama amat gua tak tengok ketinggian dia. Buat sahabat yang ada pada masa gua susah masa zaman sekolah dulu, awek paling blur dan teramatlah innocent sampai gua rasa dia ni blur tahap kena makan penampo ja, awek hat kira tinggi dan badan macam model, awek genius tapi tak nerd. Nurul Hafiza, Happy 22nd Birthday sahabat. Gua tau gua bukan kawan yang baik untuk hampa dan cuba sedaya upaya untuk terus rapatkan balik hubungan antara kita. Semoga terus jadi awek yang kental dan blur! Haha. Sayang dan rindu hang sangat Fza T^T  


Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!