♥ hunnybunnybaby ♥
Cerita Raya Gua Eps. 2

Sunday, August 18, 2013 @ 3:00 PM | 0 Comment [s]

Sebahagian cucu AliPah


Assalamualaikum. Hey episod raya kedua bermula!

Raya kedua kami berjimba dekat Taping walaupun tak semua ada sebab masih ada yang beraya di rumah mertua memasing. Satu Taiping kami pusing *ini tipu*. Dari asam kumbang kami pi Bukit Jana, melantak bihun sup dan spagetti *betul la kut ejaannya*. Dah habis kumpul duit raya dekat situ, kami berkonvoi pi rumah CaciMabie dan rumah terakhir rumah Caci Nayah. Ya Allah kenapa cerita raya gua ni bosan yang amat ni. Sabar jela. Walaupun umur gua dan bentuk badan gua tak melayakkan gua untuk dapat duit raya, gua tetap dapat duit raya sebab prinsip keluarga gua selagi lu tak kerja dan masih belajar lu layak dapat duit raya. Haha. Tahun ni tak tau kenapa macam gila sangat kami bergambar serupa manusia tak pernah jumpa kamera. Setiap rumah yang pergi, mesti aktiviti gambar ni ada. Gua salah seorang muka tak malu yang tak berkecuali. Harap maaf dengan cerita hambar yang makin lama makin hambar dari gua. Gua perlu cari punca kenapa gua jadi macam ni. Chow para kesayangan.

















Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!