♥ hunnybunnybaby ♥
Cerita Raya Gua Eps. 3

Friday, August 23, 2013 @ 1:37 PM | 2 Comment [s]



Assalamualaikum. Cerita raya gua untuk raya ketiga. Ha nampak dak tak habis lagi cerita raya gua sebab tahun ni memang gua beraya serupa tak jumpa raya dah tahun depan. Haha. Raya ketiga seperti tahun sebelum sebelum ni wajib pi Penang. Wajib jenguk Tok Su, Tok Lang dan Tok Cik dan dah lama tak pi jenguk Tok Long dekat pulau sebab dia ja sorang duk pulau hat lain semua rumah dekat dekat. Biasa la janji pukul10 tapi pukul11 baru gerak tu biasa la. Kami ni bukan dua tiga orang tapi berpuluh-puluh walaupun tahun ni tak semua follow pi Penang. Baju raya? Gua recycle baju time kenduri cousin aku dulu, nampak? Jimat gila gua. Tahun ni tak pernah baju raya gua sikit. Haha. Cerita raya seterusnya akan disambung cuma bila dapat gambar-gambar dari adik dan cousin gua. Cerita raya dalam kereta dan cerita raya di Pangkor. Chioowww ^_^














Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!