♥ hunnybunnybaby ♥
Irama lama.

Friday, August 16, 2013 @ 12:34 PM | 0 Comment [s]

Kau datang lagi.
Kali ni kau datang dengan penuh rasa sopan dan cermat.
Kau datang bawa bait kata yang dulu kau pernah lagukan.
Cuma kali ni tiada iramanya.
Aku rasa kosong saat kau ucapkan kata itu.
Mana pergi irama lama?
Mana pergi lagu indahnya?

Kau pandang aku penuh harapan.
Aku pandang kau dengan rasa kosong.
Jiwa aku kepada kau sudah lama pupus.
Pupus ditelan arus masa.

Biarlah aku dengan dunia aku.
Kau tiada lagi dalam buku nota hidup aku.
Selamat malam cinta lama.
Selamat pergi kekasih sepi.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!