♥ hunnybunnybaby ♥
Rasa.

Sunday, August 18, 2013 @ 3:20 PM | 0 Comment [s]

Aku fikir aku dah bangun.
Aku fikir aku dah sihat.
Rupanya aku masih jatuh.
Rupanya aku masih sakit.

Aku fikir kau dah hilang.
Aku fikir kau dah lenyap.
Rupanya kau masih ada.
Rupanya kau masih wujud.

Rasa aku yang aku sangka dah mati,
rupanya masih ada jauh di dalam kawasan hati.
Rasa aku yang aku sangka dah pudar,
rupanya masih kembang indah di satu sudut hati.

Bila rasa ini benar-benar mahu pergi?
Bila rasa ini benar-benar mahu hilang?
Atau rasa itu akan terus berada di situ?
Aku tak tahu.
Dan aku tak mahu tahu.




Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!