♥ hunnybunnybaby ♥
Sahabat.

Tuesday, August 20, 2013 @ 3:10 PM | 0 Comment [s]

Dulu aku ada kawan.
Kawan yang ke mana saja bersama.
Kawan yang masa senang ada,
Masa susah juga ada.
Sekarang, mereka tiada.
Tinggal diri ini seorang.
Semua kerana salah faham.

Kawan,
Aku tak pernah lupa persahabatan kita.
Dulu kau kutip aku,
Ada masa susah aku
Ada masa air mata ini menitis.
5 tahun,
Aku tak pernah lupa kenangan kita.
Buat baik sama sama,
Buat jahat jua sama sama.
Aku rindu buat apa saja bersama.
Maaf kerana khilaf dari diri ini, kita jauh.
Jauh yang mungkin susah nak cantum semula.
Aku tetap ingat semua tentang kamu.
Semuanya.




Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!