♥ hunnybunnybaby ♥
EMaC.

Sunday, September 29, 2013 @ 2:36 AM | 0 Comment [s]

Depa. Depa ajar gua erti event, bagaiman mahu buat event. Depa jugak ajar gua erti brotherhood, erti keluarga besar. Biar kena maki masa buat event, masa post mortem tapi bila selesai kami tetap ketawa, lepak sama sama. Dulu gua kosong, tiada ilmu macam mana nak buat satu satu acara. Sekarang, alhamdulillah, ilmu tu sedikit sebanyak ada dan gua dapat ajar dekat orang lain. Gua rindu suasana penuh manusia Pesta Konvo, kelam kabut Santai Seni, dan meroyan tak dapat datang BOTB dan Versus. Gua dapat pergi sampai ke Johor untuk FEStKUM dan dapat timba ilmu di UUM untuk pengurusan acara. Depa banyak ajar gua, depa kelab yang paling gua sayang, yang paling gua rindu bila dah habis. Terima kasih untuk semuanya. Dulu namanya Kelab Rakan Budaya, sekarang Event Management Club (EMaC). Terima kasih gua ucapkan.




Bye Bye EMaC




Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!