♥ hunnybunnybaby ♥
Bye.

Sunday, September 22, 2013 @ 3:29 PM | 0 Comment [s]

Kira detik demi detik. Tinggal 12 hari lagi dekat sini. Memori jangan cakap, macam macam jenis memori ada. Mana yang pahit sudah gua campak jauh dalam laut, mana yang manis gua kutip bawak balik sana, simpan dalam hati dan memori. Hujung hujung baru gua kenal erti siapa kawan dan siapa lawan. Hujung-hujung baru gua tahu mereka. Mereka ada masa susah, masa senang, masa ketawa puaka, masa sama sama jadi setan. Sekarang mereka teruskan hidup dan bersama semula. Gua meninggalkan mereka demi capai apa gua mahu. Biar jasad jauh, gua tetap ingat mereka. Gua akan kenang semua memori bersama. Good luck untuk mereka yang sambung degree, gua sentiasa doakan kejayaan angpa. Tetap pegang erat pada persahabatan yang ada. Kawan sampai mati.




p/s : Maaf atas semua salah silap gua selama gua jadi kawan angpa, halal mana yang gua guna barang selama ni. In sha Allah gua datang masa konvo angpa :')


Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!