♥ hunnybunnybaby ♥
Kenduri saja.

Monday, January 13, 2014 @ 1:33 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. Hey ho! Gua kali ni nak update sikit la gambar yang boleh di masukkan kan. Sebab rasanya macam dah lama gua tak tayang muka dekat sini. Hehe. Kali ni gua bukan tayang muka gua tapi muka-muka sedara mara kaum kerabat gua masa kenduri hari tu. Tahun lepas gegila punya lah kenduri gua nak habaq, memula kenduri apis anak pak chaq gua dan kenduri tu buat dekat Damansara sebelum raya haji tapi gambar tak banyak mana sebab masa ni gua punya gila tak datang dan gua rasa macam takdak pun. Heee. Dan seterusnya kenduri dekat Taiping, sambut dua orang sekali gus, anak caca jaq gua. Dedua menantu perempuan. Gua punya gambar masa ni memang banyak sebab gila gua dah datang dan baju kami semua sama, sepesen ja. Jadi bertindaklah gua dan kaum kerabat sebagai dayang. Gua rasa sampai sini lah gua merapu, dipersilakan memandang tayangan muka-muka gua. Kahkahkah. Btw, Selamat Pengantin Baru buat Hafiz&Su, Faiz&Asy serta Ikhwan&Atul, semoga kekal hingga ke syurga, amin.

p/s : Credit picture to Shutterholic Wedding Photography




















Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!