♥ hunnybunnybaby ♥
Bebel 4 pagi

Thursday, May 8, 2014 @ 4:08 AM | 0 Comment [s]

4 pagi. Mata gua masih terbuka luas. Tiada tanda nak tutup untuk otak dan badan gua ni berehat sekejap walaupun diri ni tahu esok kerja. Entah kenapa gua asyik fikir pasal semua benda. Gua terlampau banyak fikir benda yang sebenarnya tak patut fikir. Mungkin pada gua benda tu penting tapi pada orang lain benda tu macam habuk halus tu ja. Gua jenis manusia yang suka fikir benda tak perlu fikir dan gua cepat gelabah. Jenis gelabah yang mintak pelempang tu.

Sebenarnya gua ni takda arah tuju. Bila hidup bujang macam ni lah, takda manusia yang boleh gua nak ganggu kehidupan. Spyro? Biarlah nama dia berkubur macam tu ja. Mungkin sebab kami berdua terlampau selesa sebelum ni dengan tittle kawan sampai satu tahap apa dia buat, apa gua buat, kami langsung tak kisah. Contact bila rasa nak dan rasa tu hilang terus macam tu saja.

Gua rasa cukup lah kut bebel pepagi buta macam ni. Mungkin boleh cuba paksa mata ni lelap jugak. Selamat malam sang pemilik jiwa.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!