♥ hunnybunnybaby ♥
Mak ayah vs Kawan

Friday, May 16, 2014 @ 10:27 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. Gua straight to the point jela kan. Sebenarnya niat nak tweet ja tapi gua terasa macam alang-alang update blog terus lah kan. Gua duk terfikir dah la benda pasal orang yang sanggup lebihkan kawan dari mak ayah sebenarnya. Gua tak faham macam mana sanggupnya depa buat macam tu. Sanggup tipu mak ayah sebab kawan takpun sebab marka. Come on lah, takkan hampa tak rasa bersalah buat macam tu kat depa. Gua tipu lah kalau tak pernah menipu tapi lepas tu gua confirm rasa bersalah yang amat dan gua akan bagitau benda betul. Yang gua geram bila sanggup tak bawak mak ayah makan konon alasan penat balik kerja tapi bila pi min futsal ka, pi dating ka boleh pulak penat tu hilang. Gua tak tau apa jenis manusia ni. Sanggup cakap konon buat kerja bagai tapi sebenarnya pi dating. Sanggup cuti spend dengan member dari spend dengan keluarga. Benda ni semua jadi depan mata gua, gua nak maki pun gua rasa gua takda hak tapi langsung tak terfikir ka apa lu buat boleh buat mak lu terasa hati. Come on lah. Jangan jadi bebal sangat. Gua pun tak baik mana tapi sejahat gua, depa no 1. Biar hilang kawan dari gua hilang keluarga. Ingat sikit, masa kita dengan depa bukan lama, tak depa pi dulu takut kita yang pi dulu tak dan nak mintak maaf semua salah silap. Jangan duk berasa diri hebat sangat dah. La ni memang kawan, marka duk ada satg bila lu jatuh bebila masa depa boleh hilang. Chiooww



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!