♥ hunnybunnybaby ♥
Hidup baru.

Monday, September 15, 2014 @ 8:24 PM | 0 Comment [s]

Hey ho. Assalamualaikum. Ini memang betul-betul gua tinggal berkarat blog ni. Haha. Rasanya berbulan-bulan gak lah tak update apa-apa. Lepas ni pun gua macam akan jarang. Yela semenjak bergelar pelajar semula ni. Heeee. Alhamdulillah rezeki Allah nak bagi, jauh pun gua terima jela. Jauhhh nunnn di bumi Borneo, Sabah dan kos jangan cakap lah memang lari jauh lah dari perikanan. Gua dapat Sains Perhutanan: Taman Alam Semulajadi dan Rekreasi. Perhhh panjang gila nama program gua.

Gua nak cerita apa pun macam takda benda lagi, yela gua homesick teruk dekat seminggu lebih gak dan gua baru masuk minggu ketiga dan masih proses nak biasakan diri dengan segalanya. Memula tu nangis, boikot tak mau makan tapi gua cuba kuatkan diri bila dengar suara abah gua tahan sebak. Haishh mula lah gua nak menangis ni bila sebut pasal abah. Boleh lah gua undur diri, nanti gua story lagi. Haha. Chiowww



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!