♥ hunnybunnybaby ♥
#17

Sunday, October 12, 2014 @ 7:11 AM | 0 Comment [s]

Kadang tu kita bukan nak perhatian 24jam sepanjang minggu bulan tahun bla bla bla. Kadang tu kita cuma minta sikit saja, paling kurang 30minit duduk, dengar semua cerita kita. Tak minta lebih pun. Nak main game, nak buat apa pun buat lah asalkan 30minit tu lu ada dekat sisi, tenangkan hati yang kadang tu tak tenteram mana. Bukan semua benda kita boleh minta kawan perempuan tenangkan, ada masa kita hanya mahu kawan lelaki yang tenangkan jiwa. Entah lah. Mungkin bagi lu, gua cuma merimaskan dengan cerita-cerita "kosong" sampai ganggu hidup lu. Sekarang gua dah tau limit gua kat mana, dah tau posisi gua ni dekat mata lu siapa. Gua tetap macam biasa ada sentiasa masa lu susah sebab tu saja kegunaan gua. Thanks dude.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!