♥ hunnybunnybaby ♥
#18

Monday, October 13, 2014 @ 8:55 PM | 0 Comment [s]

Orang yang banyak senyum, banyak ketawa tak semestinya orang tu benar-benar ceria. Mungkin dia cuba sorok sesuatu yang sedih jauh dalam hati dia. Macam gua, gua susah nak menangis, susah nak luahkan sesuatu dan gua akan hanya sarung topeng senyum, keluar hiburkan hati yang lain. Orang sangka gua ni takda perasaan, kena tipu, dipermainkan tapi masih boleh terus senyum, ketawa, main-main cuma depa tak tau dalam hati gua sebak sentiasa, tidur gua dengan air mata, mandi gua bersama tangisan. Tiada siapa tau gua kecewa, gua sakit hati. Untuk apa gua nak tunjuk, gua dah cukup matang, cukup lali dunia macam tu. Takda sebab gua nak menangis, meraung bagai. Jadi untuk mamat tu, lu silap kalau lu sangka gua akan jadi gila. Minta maaf, gua bukan jenis macam tu. Oh ya, gua nak ucapkan terima kasih untuk semuanya. Tipu kalau gua cakap takda senyum, takda bahagia. Terima kasih.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!