♥ hunnybunnybaby ♥
#24

Thursday, October 30, 2014 @ 9:44 PM | 0 Comment [s]

Seronok atau tidak, bahagia atau tidak, biarkan saja. Kadang tu bukan kita mau yang tidak baik, cuma biasa lah hidup ni takda yang senang kan. Mati pun susah wey, sapa cakap senang. Hidup ni perit macam mana pun nak tak nak kena teruskan. Peluang bukan datang banyak kali, sekali ja. Dapat ja dan move on. Macam bercinta, kalau dah kena tinggal macam gua kena ni, pandang ja depan. Memula ja gua rabak, habis seminggu hilang lah rabak tu walaupun ada gak masa tertentu yang rasa nak menangis tak berlagu apa-apa. Kumbang bukan sekoq, bunga lagi lah banyak kuntum sampai berlebih-lebihan. Bila gua dah move on, lu datang merayu acano pun gua tetap move on. Yang gua tau esok gua ada family camp dan yang gua tau gua tengah merapu tahap mintak penyepak. Tolong sesiapa terajang gua. Baik gua berundur diri sebelum jauh menyimpang gua merapu.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!