♥ hunnybunnybaby ♥
#27

Tuesday, December 23, 2014 @ 3:35 PM | 0 Comment [s]

Rindu sebenarnya. Konon letak ego tinggi lah tak nak kalah. Padahal dalam hati macam orang gila dah. Cuma tak faham kenapa, apa yang silapnya dengan berkata jujur atau memang dari dulu kau tunggu masa ni sebagai alasan untuk lari jauh? Entah lah, gua ni kuat meroyan, kuat emo, rasanya dalam setahun entah berapa kali gua senyum yang benar pun tak tahu.

Gua awek yang panas baran, awek yang cepat maki, awek yang kuat cemburu, awek yang kasar, kaki tengok bola, gurau kasar, cakap main lepas, semua benda negatif lah yang ada tapi orang yang gua sayang ja tau betapa manjanya gua pada masa tertentu, betapa rapuhnya gua bila tiba saatnya, betapa mudahnya air mata ni menitis. Orang tak tau yang kasar ni sebenarnya lemah ja. Orang tak tau yang bajet gengster ni kaki meroyan, menangis tiap malam fikir pasal semua orang. Orang tak tau yang buruk ni sebenarnya sibuk sarung topeng senyum tiap hari untuk gembirakan manusia sekeliling dia sedangkan hati dia paling terluka. Orang cuma nampak buruk, hodoh dia, tak nampak yang lain. Tak nampak.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!