♥ hunnybunnybaby ♥
Lelaki

Monday, December 22, 2014 @ 9:05 PM | 0 Comment [s]

Kadang fikir jugak, apa memang ego lelaki ni kita kena turutkan saja? Apa memang langsung tak boleh ditegur, dikata? Apa memang perlu semuanya diikut saja walau hati kita sakit? Gua tak faham sebenarnya lelaki ni mahu apa. Ada cakap lelaki ni mudah, perempuan ni susah tapi yang gua dapat semuanya susah. Gua sendiri pening. Gua jujur dari kata pun tak kena, gua menipu lagi lah tak kena. Baca buku lah senang. Bye



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!