♥ hunnybunnybaby ♥
#30

Friday, February 27, 2015 @ 9:23 PM | 0 Comment [s]

Rasa yang telah lama hilang, rasa yang telah lama pergi. Jauh entah mana rasa itu pergi. Sekarang cuma yang aku rasa hanya tawar, tawar dan tawar. Mana pergi manis, masin, pahit, masam tu? Kau pergi bersama hati yang luka dan juga rasa. Kau cuma tinggal hati yang hancur dan rasa yang tiada apa. Mana mungkin tercantum kembali hati yang hancur dan mana mungkin kembali semula rasa yang sudah hilang. Biarkan saja diri ni bersama memori. Biarkan saja diri ni bersama kenangan. Semoga kau tenang sayang, semoga kau bahagia di dunia sana. Sentiasa aku titipkan doa dan cinta kita walaupun aku cuma mampu pandang tanah yang merah melitupi jasadmu. Aku relakan semuanya pergi sayang. Aku simpan perkataan KITA itu sampai mati.


Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!