♥ hunnybunnybaby ♥
Kenapa?

Saturday, February 14, 2015 @ 8:54 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. Gua straight to the point jela senang kan, gua tertanya-tanya lah kenapa perlu berkorban walaupun orang tu langsung tak pernah nampak pengorbanan lu? Contoh seorang isteri yang gua rasa cukup sempurna cantik, tertib, bijak, hal ehwal rumah tangga tak pernah diabaikan tapi seorang suami masih mencari yang lain. Si isteri berusaha untuk menjadi terbaik buat suami tapi suami masih pandang perempuan lain. Kiranya tu masih salah seorang isteri? Bercinta dari zaman belajar, dari zaman si suami tiada apa dalam poket, tiada apa pada diri sampai ada segalanya dan semua tu dibantu, diberi sepenuh sokongan oleh si isteri tapi kenapa si suami masih lagi sanggup curang? Sampai kahwin tanpa kebenaran, selepas 2 tahun kahwin baru isteri tahu dan tak boleh blah bila baru ada anak seorang dah sibuk tanya kebenaran untuk kahwin satu lagi. Kenapa ek? Gua nak tau sangat kenapa benda ni jadi? Sampai sanggup ambik semuanya dari isteri, tak benarkan isteri tuntut apa pun, kalau tuntut anak-anak pun dia takkan dapat. Kenapa? Gua tertanya-tanya apa salah si isteri, apa silap si isteri. Dan sampai sekarang gua tak dapat jawapan. Boleh beri gua jawapan kenapa?


Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!