♥ hunnybunnybaby ♥
Cikgu

Saturday, May 16, 2015 @ 9:34 AM | 0 Comment [s]

Dari tadika sampai universiti takda seorang cikgu pun tak pernah cubit, tampar anak murid dia sorang ni. Terima kasih cikgu yg ajar saya bila saya baru nak kenal apa itu abc, 123 walaupun berpindah randah taska. Terima kasih cikgu SK Sultan Ahmad Tajuddin, Jitra yg pernah tampar saya, pernah rotan saya, conteng muka semata kerja sekolah tak buat. Terima kasih cikgu SMK Jitra terutama arwah Cikgu Azizah, Ustazah Atmarwati yg banyak sabar dgn karenah yg suka beno hilang masa kelas agama dgn sejarah. Lecturers utk satu sem dkt UiTM, lecturers utk 3 tahun dkt UMT yg ajar apa itu dunia sebenar, pengawai kebudayaan yg ajar indahnya budaya dan pengurusan acara sampai manusia ni grad walaupun lambat. Dan paling istimewa buat Mama Abah, sorang yg sememangnya cikgu garang semalaya dan sorang lagi ramai salah faham ingat dia cikgu. Terima kasih untuk semua. Setiap parut dekat badan ni yg ajar aku jadi manusia sekarang. Dan kehidupan yg banyak ajar aku erti apa itu kehidupan sebenar. Selamat Hari Guru cikgu.



Older Post | Newer Post
 kanak-kanak riang


Bie Syuhada


Assalamualaikum. Tak marah kalau mau salin katanya tapi lebih manis kalau minta kebenaran tuannya :)


GPS

Diary About


Mari-mari

Instagram

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Bie Syuhada

Best View at GOOGLE CHROME!